ŠTA ČINI SPA MENI WELLNESS CENTRA?

Spa meni svakog wellness centra treba da ima zaokružen koncept koji sadrži različite kategorije usluga i različite programe i okviru svake kategorije (masaže, masaže sa plingom tela, aromaterapijske masaže, masaže sa pakovanjem tela, tople masaže, tretamni tela, tretmani lica, programi za saune i parna kupatila). Na taj način se pokrivaju potrebe različitih profila gostiju. Nepostojanje neke od kategorija onemogućava kreiranje zaokruženog koncepta centra što smanjuje potencijal zarade i utiče na izvor nezadovoljstva (ili nepotpunog zadovoljstva) korisnika usluga.

SPA meni treba da bude dobro strukturiran i jasan za korisnike i da sadrži adekvatan broj tretmana (ni premalo ni previše) kako bi omogućio adekvatan izvor zarade i kvalitetan sadržaj korišćenja usluga. Treba imati u vidu da su u današnje vreme korisnici welness i SPA centara gosti koji imaju iskustva u korišćenju wellnessa i da jasno prepoznaju kvalitetnu ponudu.

WSB Company ima programe koji za sve kategorije SPA menija. Svi naši brendovi koji su namenjeni wellness i SPA centrima su posebno kreirani za wellness & SPA centre.

Masaže

Relaks masaža, parcijalna relaks masaža, sportska masaža, anticelulit masaža, švedska masaža, tajlandska masaža, ayurveda masaža, masaža lica, masaža stopala (uključuju se masaže za koje su terapeuti obučeni i za koje centar procenjuje da ima tražnje).

WSB Company ima u poundi više od 10 vrsta prirodnih masažnih ulja – FEEL SPA koncept (vidi opširnije).

Masaže sa pilingom tela

Pilinzi mogu da budu na bazi šećera ili na bazi morske soli sa dodatkom prirodnih supstanci koje su pogodne za piling i koje omogućavaju aroma efekat i efekat pilinga kože (malina, bor, citrusi, lavanda, kafa, tri vrste čaja, čokolada, kokos, kokosova pulpa itd.). Rade se u kombinaciji sa relaks masažom.

WSB Company ima u poundi više od 10 vrsta prirodnih pilinga – FEEL SPA koncept (vidi opširnije).

Aromaterapija sa masažom

Aromaterapija je poseban vid užitka koji se pruža klijentima u wellness & SPA centrima. Aroma je doživljaj za sva čula i spada u kategoriju najatraktivnije ponude za klijente. Aroma terapija sa masažom se radi sa eteričnim uljima (hladne masaže) i aroma terapijskim svećama (tople masaže). Eterična ulja se dodaju bazičnim uljima dok je armaterapija sa svećama raj za kožu koja dobija pravu infuziju vi- soko nutritivnih sastojaka neophodnih za njen zdrav izgled ukombinovano sa toplim dodirom voska.

WSB Company ima u poundi više od 10 vrsta eteričnih ulja (vidi opširnije) i 10 visokokvalitetnih sveća – FEEL SPA koncept (vidi opširnije).

Tople masaže

Tople masaže su obavezan deo ponude wellness i SPA centara (osim onih koji su vezani za more u letnjim mesecima). Masaže su usmerene na tople efekte koji su poseban oblik tretmana i uživanja. Rade se sa specijalnim dodacima koji se zagrevaju – himalajski grumeni soli, kamenje, borovo drvo, školjke, pinde, masaže svećama.

WSB Company je zastupnik ekluzivnog švajcarskog brenda koji je vodeći u svetu za tople masaže HAFNER (vidi opširnije).

Tretmani tela

Rade se uvek sa nekim renomiranim brendom. Postoje dve vrste tretmana 1. Tretmani koji su usmereni na efekte uživanja i anti stres efekte (tropski programi, programi na bazi meda, morsko uživanje) i tretmani kojima se postižu određeni efekti na telu – anticelulit, detoks, mršavljenje i sl.)

WSB Company je zastupnik 6 brendova koji imaju različite vrste trtmana tela: Pevonia (luksuzni tretmani), Phyts (organski tretmani), Thalion (vodeći svetski brend za tretmane tela), FEEL SPA (preko 50 kombinacija ritualnih tretmana).

Tretmani lica

Rade se uvek sa nekim renomiranim brendom koji je specijalizovan za wellness i spa centre. Renomirani centri u svetu kao kriterijum za odabir tretmana lica uzimaju: 1. činjenicu da brend nije zastupljen u kozmetičkim salonima, da se ne prodaje preko interneta ili u maloprodaji i da je konceptualno razvijen za wellness i SPA centre. Brendovi koji su razvijeni za wellness i spa centre omogućavaju vidljive efekte odmah nakon tretmana. To je izuzetno važno za wellness centar jer se klijenti ne zadržavaju dugo i nemaju vremena za serije tretmana. U spa meni se ukljujučuju minimalno četiri kategorije tretmana (za suvu kožu, za osetljivu kožu, hidrataciju i anti age tretmani) ili veći broj tretmana usmeren na različite efekte na licu (lifting, saniranje crvenila, vitaminski tretmani itd.) što zavisi od koncepta centra i kategorije gostiju koje opslužuje. Često se kombinuju lusuzni i manje lusuzan brend u većim hotelima.

WSB Company je zastupnik 6 brendova koji imaju različite vrste trtmana lica prilagođene SPA centrima: Pevonia (luksuzni tretmani), Phyts (organski tretmani), Thalion (marine tretmani lica sa francuskim duhom), Dr Rimpler (medical spa tretmani), Arkana (tretmani sa jakim efektom), Isabella Lancray (nemački brend).

Programi za saune i parna kupatila

Saune i parna kupatila u savremenom wellness i SPA konceptu su mesta gde klijenti rade sami tretmane što unapređuje kvalitet sadržaja u wellness i SPA centru i omogućava dodatni izvor zarade hotelu. U programima se koriste pilinzi i pakovanja posebno kreirani za saune i parna kupatila. Uključivanje programa u parnim kupatilima je obavezan deo ponude wellness i SPA centara (minimalno je potrebno da se uključi jedno pakovanje i jedan piling).

WSB Company ima u poundi više od 10 vrsta pakovanja i pilinga za saune i parna kupatila – FEEL SPA koncept (vidi opširnije).

WSB Company - ekskluzivni distributer renomiranih svetskih brendova za tržišta Srbije, Crne Gore i BiH

www.wsb.rs net@wsb.rs
+381 69 103 55 55, +381 69 103 55 54

WSB Company 2020 © All Rights Reserved. Design by Peter